11:01 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صعود دلار

 طلا در برابر صعود دلار عقب کشید
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر امیدواری به یک داروی جدید برای بیماری کووید ۱۹ و قوی‌تر شدن ارزش دلار، کاهش پیدا کرد اما نگرانیها نسبت به افزایش موارد جدید ابتلا در پکن، مانع افت بیشتر قیمتها شد.
طلا دوباره گران شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به وخامت شیوع ویروس کرونا و هجوم برای خرید داراییهای امن، افزایش پیدا کرد.
صعود دلار به قله پنج هفته اخیر در بازارهای جهانی
پایگاه خبری راد: شاخص دلار در معاملات روز چهارشنبه به ۹۸ واحد نزدیک شد.
سقوط شدید پوند و صعود دلار در بازارهای جهانی
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به موعد برگزیت و کاهش نرخ بهره آمریکا، بازار ارز دچار تغییرات گسترده‌ای شد.
دلار در پایین‌ترین سطح ۳ هفته اخیر
پایگاه خبری راد: با پایان جلسه بانک مرکزی آمریکا، ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایانش کاهش یافت.
 دلار در بازارهای جهانی صعود کرد
پایگاه خبری راد: با افزاش امیدواری‌ها نسبت به نتایج مذاکرات تجاری بین چین و آمریکا، ارزش دلار در برابر ین و یورو تقویت شد.
بازماندن طلا از صعود جهانی!
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز دوشنبه ،روند صعود دلار را متزلزل کرد.
بازتاب جهانی سقوط دلار در ایران
پایگاه خبری راد: رسانه‌های جهان با غیرمنتظره خواندن سقوط دلار در ایران، تداوم سیاست‌گذاری‌های صحیح و استقلال بانک مرکزی را شرط اصلی بازگشت ثبات به بازار ارز اعلام کردند و توصیه کردند به جای کاهش سریع و مقطعی نرخ ارز، این کار به صورت تدریجی اما پیوسته انجام شود.
کاهش مجدد روپیه در برابر دلار
پایگاه خبری راد: در روزی که دلار در برابر بسیاری از ارزهای کشورهای نوظهور پیشروی کرد، روپیه هند نیز پس از چندین روز افزایش، در برابر دلار نزولی شد.
صعود دلار در برابر سایر ارزها
پایگاه خبری راد: پس از اعلام آمادگی کانادا برای حل مناقشات تجاری خود با آمریکا، دلار در برابر همه همتایان مهم خود به جز ین صعود کرد.
دلار مجددا صعودی شد
پایگاه خبری راد: در اولین روز از معاملات هفتگی بورس‌های جهانی، دلار بار دیگر در برابر همتایان خود روند صعودی را در پیش گرفت.
ادامه صعود دلار منجر به تورم مسکن می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سابق اتحادیه املاک گفت: اگر نرخ دلار به روند صعودی خود ادامه دهد قطعا با جهش قیمت مسکن مواجه خواهیم شد؛ مگر این‌که دولت تدابیری برای کنترل نرخ ارز و طرح‌های خود از جمله مسکن اجتماعی اتخاذ کند.
گرانی خودروهای وارداتی به معنی افزایش قیمت داخلی هاست
پایگاه خبری راد: کارشناس اقتصادی رادیو معتقد است اقتصاد کشور به شدت از بی‌برنامگی و نبود استراتژی مشخص برای استفاده درست از سرمایه رنج می‌برد.
صفحه قبل | صفحه بعد